sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Cu mami sau cu tati?

               Din clipa in care doctorul iti zice sexul copilului, lucrurile incep sa prinda contur in mintea ta si incepi sa iti imaginezi cam cum ar arata micutul din burtica. Te intrebi daca iti va semana, daca va avea parul tau, buzele tale, sau daca va avea privirea lui tati, sau poate va semana cu bunicii...Oricum, pe masura ce aduni poze de la ecografii, chipul sau incepe parca sa prinda contur, si ti se pare ca aduce cu tine sau cu tati. Primele poze cu bebe sunt parca desprinse dintr-un roman in chineza, dar tu explici la toata lumea unde sunt ochisorii, unde e nasucul si gurita, ca cei din jur incep sa creada poate ceea ce nu e asa evident: faptul ca acel copil iti seamana:))
             De cand am aflat ca vom avea o fetita, tot incercam sa mi-o imaginez, eram ferm convinsa ca avea sa semene cu mine, mai ales dupa ce am vazut cateva poze cu ea, si dupa ce dr ne-a dat si un filmulet in care buburuza mea juca rolul principal. Mi-o imaginam cu ochii mari, si negri, cu buze mari si cu fatuca rotunda, cu par negru si des, asa ca mami:)...astfel ca in clipa cand asistenta moasa mi-a zis ca e blonda am crezut ca glumeste.
            Cine ar fi crezut ca fetita noastra avea sa aiba ochii albastri, parul  deschis la culoare si sa semene mai mult cu tati? Din tot ceea ce imi imaginasem, numai buzele si nasucul au coincis, restul a fost surpriza unui Dumnezeu atat de bun cu noi!
             In filmuletul de mai sus micuta noastra avea 28 saptamani de viata intrauterina..acuma spuneti si voi, cu cine semana in burtica? :))

Un comentariu:

  1. Eu imi mentin in continuare pararea ca seamana cu tine, Madalina si cu bunica ta aduce foarte mult. Oricum e fain sa ai un copil care sa nu semene cu parintii...asa e mai original.Luminita

    RăspundețiȘtergere